درمان مشکل زودانزالی

چهارشنبه 20 اسفند 1399
21:39
آوا بهاری

روغن زالو روجا به همراه اسپری بهداشتی دلتا


روغن زالو با مکانیسم رگ سازی، باعث افزایش گردش خون می شود و عضو مورد نظر بیشتر تغذیه و خون رسانی میگردد. به همین علت افزایش سایز دائمی را بعد از مدتی استفاده کردن به همراه دارد. همچنین در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردید که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار بوده، شده است.

تاثیرات روغن زالو

روغن زالو از داروهای مجرب طب سنتی در درمان ناتوانی جنسی مردان است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتابهای متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب قرابادین ابوعلی سینا، مفرح القلوب حکیم ارزانی، درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و .. آمده است. درمان با این روغن بیمار را از هر نوع درمان دیگری بی نیاز کرده و هیچ عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

خواص روغن زالو در درمان و تقویت قوای جنسی

بزرگ کردن آلت آقایان، ایجاد نعوظ قوی تر افزایش طول و قطر آلت، حجم دهنده باسن و سینه همچنین مورد استفاده ورزشکاران جهت حجم گرفتن اندام هایشان، افزایش قدرت و کنترل جنسی، بازسازی و اصلاح بیش از 6000 مویرگ آلت مردانه به همراه افزایش گردش خون در نقطه مورد نظر از خواص روغن می باشد.



[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بیماری پیرونی

چهارشنبه 20 اسفند 1399
20:37
آوا بهاری

بیماری پیرونی چیست؟


بیماری پیرونی یک بیماری غیرسرطانی ناشی از رشد بافت اسکار فیبری در داخل آلت تناسلی مرد است که باعث کج شدگی و دردناک شدن آلت به هنگام نعوظ می شود. آلت ها از نظر شکل و اندازه متفاوت هستند و کجی آلت به هنگام نعوظ لزوماً دلیلی بر نگرانی نیست. اما بیماری پیرونی در برخی از مردان باعث انحنا یا درد قابل توجه آلت می شود. این بیماری می تواند مرد را از برقراری رابطه جنسی بر حذر دارد یا ممکن است داشتن یا حفظ نعوظ را برای وی دشوار سازد و به عبارتی باعث اختلال در نعوظ شود.

بیماری پیرونی به ندرت به خودی خود برطرف می شود و در بیشتر مردان مبتلا به این بیماری؛ وضعیت به همان روال ادامه می یابد یا حتی وخیم تر می شود. درمان به موقع این بیماری بلافاصله پس از ایجاد آن ممکن است باعث ممانعت از بدتر شدن یا حتی بهبود علائم آن گردد. حتی اگر مدتی از ابتلا به این بیماری گذشته باشد، درمان ممکن است به بهبود علائم آزار دهنده، مانند درد، کجی و کوتاه شدن آلت تناسلی کمک کند. همچنین بیماری پیرونی در بسیاری از مردان باعث ایجاد استرس و اضطراب می شود. کوتاه شدن آلت تناسلی نیز یکی دیگر از نگرانی های رایج این افراد است.


[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حجم دهنده آلت

سه شنبه 19 اسفند 1399
20:16
آوا بهاری

ژل بهداشتی پاورمکس به همراه اسپری بهداشتی دلتا


ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.



[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

پرکاری تیروئید

سه شنبه 19 اسفند 1399
19:51
آوا بهاری

پرکاری تیروئید چیست؟


در تیروئید بیش فعال، غده تیروئید مقادیر بیش از حد هورمون های تیروئید و تریودوتیرونین را تولید می کند. پرکاری تیروئید همراه با نشانه هایی مانند بی قراری، عصبی بودن، کاهش وزن با وجود اشتهای بالا و ضربان سریع قلب ظاهر می شود. پرکاری تیروئید یک بیماری شایع است. این بیماری عمدتاً زنان و افراد مسن را تحت تاثیر قرار می دهد. بیماری تیروئید بیش فعال می تواند بر روی دیابت تاثیرگذار باشد. زیرا در این بیماری به طور قابل توجهی متابولیسم افزایش می یابد و در نتیجه بیماران بیش از حد معمول به انسولین احتیاج خواهند داشت.

در تیروئید بیش فعال، غده تیروئید هورمون های تیروئید فراوانی تولید می کند. این روند موجب می شود که فرآیندهای متابولیکی بدن تسریع یابند.علائم رایج پرکاری تیروئید شامل بی قراری و عصبی بودن، نوسانات خلقی، کاهش وزن با وجود اشتهای بالا، تپش قلب، افزایش میزان عرق کردن بدن، پوست گرم و مرطوب، افزایش تشنگی، حساسیت به گرما، تیروئید بزرگ یا گواتر، برآمدگی چشم و سایر مشکلات مربوط به چشم است.


[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رفع چین و چروک پوست

دوشنبه 18 اسفند 1399
20:24
آوا بهاری

روغن آرگان طراوت


زیبایی پوست و مو در همه افراد چه خانم‌ها و چه آقایان به اندازه‌ای اهمیت دارد که امروزه هزینه بسیاری صرف خرید لوازم آرایشی بهداشتی می‌شود تا بتواند سلامت و زیبایی را بازگرداند و به بهترین نحو نگه دارد. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند محصولی پیدا کنند که چندکاره باشد و بتواند نیازهای آنها را به صورت یکجا برطرف کند. شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد که این محصول با کمترین آسیب، از پس همه کارها بر بیاید، ولی در کمال تعجب باید بگوییم که این‌گونه نیست. روغن آرگان یکی از این برگزیدگان است که یک تنه می‌تواند با غول‌های متعددی مبارزه کند.
روغن آرگان یک طلای مایع است! این روغن اکسیری است که جادو می‌کند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل می‌شود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست می‌آید.

خواص روغن آرگان
اهمیت درخت آرگان به دلیل خاصیت دارویی روغنی است که در میوه آن وجود دارد و خواص روغن آرگان را می‌سازد. روغن این میوه دارای مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ای، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است. این روغن در برابر اکسید شدن مقاوم است، حتی بیشتر از روغن زیتون!



[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

زونا

دوشنبه 18 اسفند 1399
20:13
آوا بهاری

زونا چیست؟


زونا در افرادی که قبلاً به آبله مبتلا شده اند (به استثنای: افراد واکسینه) ایجاد می شود. آبله مرغان بسیار مسری (عفونت قطره ای) می باشد. ویژگی بارز تبخال زوستر الگویی است که در آن بثورات گسترش می یابد. عفونت مستقیم در مبتلایان به زونا از طریق تماس با بثورات پوستی یا سطوح آلوده حاصل می شود که نتیجه آن ابتلا به آبله مرغان، پس از 14 تا 16 روز دوره انکوباسیون است. تبخال زوستر از زمان بروز تاول های پوستی تا زمان پوسته پوسته شدن مسری هستند.

احساس کلی بیماری، سردرد و بدن درد، تب خفیف، سوزش پوست، درد تیرکشنده، بثورات کمربندی شکل با تاول های پر از مایع که بعدا پوسته پوسته می شوند.بثورات معمولاً در یک طرف قفسه سینه یا معده ولی ممکن است روی گردن، صورت یا پوست سر نیز دیده شود.تسکین با مسکن هایی از قبیل ایبوپروفن، پاراستامول، گاباپنتین، پماد یا تنتور است. علت درمانی با داروهای ضد ویروسی انجام می شود.


[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

افزایش طول آلت

يکشنبه 17 اسفند 1399
20:34
آوا بهاری

دستگاه کشنده عـضو تناسلی (اکستندر) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.

در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود.

در کل ،دستگاه اکستندر ویژگیهای زیر را به دنبال خواهد داشت :

*: افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت
نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

*:
افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد

* افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Eriction
) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود

*: اورگاسم (Orgasm
) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود)

*: خون رسانی بهتر به آلت تناسلی بصورت مداوم و ترمیم عروق آلت تناسلی

*: افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسی (Genitals
) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند



*: ترّقی در کیفیت ، استقامت و میل داشتن روابط جنسی

*: رشد بدون محدودیت آلت تناسلی (تا آخرین سایز دستگاه که 20 سانت است)

*: رشد بدون خطر ، بدون درد و رنچ (فقط با کمی صبر و مداومت)

*: بالا بردن بنیه و توان جنسی (Seual Stamina
) و مقدار منی (SeDrive).

*: درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress
& Anxiety)

برای ثبت سفارش و مشاوره میتوانید در صورتی که خرید اینترنتی بلد نیستید با شماره 09124664654 تماس حاصل نمایید.



[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

عفونت قارچی واژینال

يکشنبه 17 اسفند 1399
20:06
آوا بهاری

عفونت قارچی واژینال چیست؟


عفونت قارچی واژینال که کاندیدیازیس نیز نامیده می شود، یک بیماری شایع است. واژن سالم حاوی باکتری و برخی از سلول های قارچی است. اما زمانی که تعادل باکتری ها و قارچ ها بهم می خورد، تعداد سلول های قارچی چندین برابر شده و باعث خارش شدید، ورم و سوزش می شود.با درمان عفونت قارچی واژینال، می توان علائم آن را درطی مدت چند روز کاهش داد. در موارد شدیدتر، این روند ممکن است تا 2 هفته نیز طول بکشد.

عفونت ‌های قارچی واژینال به عنوان یک عفونت منتقله جنسی(STI )در نظر گرفته نمی‌شوند که معمولا با عنوان بیماری مقاربتی جنسی نیز شناخته می‌شوند (STD) . ارتباط جنسی می‌تواند این عفونت را گسترش دهد، اما زنانی که از لحاظ جنسی فعال نیستند هم ممکن است به این بیماری مبتلا شوند.زمانی که برای اولین بار دچار عفونت قارچی واژینال می شوید، احتمال اینکه باز هم به این بیماری مبتلا شوید، زیاد است.



[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید دستگاه حجم دهنده آلت

شنبه 16 اسفند 1399
20:58
آوا بهاری

به دلیل استقبال مشتریان تخفیف ویژه تمدید شد

قطعا برای هیچ مردی سخت تر از این نیست که زمان رابطه جنسی اش مشکل شل شدگی آلت تناسلی اش (مشکل نعوظ) را داشته باشد.مشکلی که هم بروی اعتماد به نفس و لذت خود شخص تاثیرگذار بوده و هم به عنوان موضوعی سرد کننده بروی شریک جنسی!

اما دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

از دیگر ویژگی های دستگاه وکیوم مردانه اورجینال:

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی
بزرگ کننده و کلفت کننده آلت
سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی
بدون هیچ گونه عوارض جانبی
بدون محدودیت سنی


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لیتوتریپسی

شنبه 16 اسفند 1399
20:13
آوا بهاری

لیتوتریپسی چیست؟


سنگ شکنی یا لیتوتریپسی یک پروسه غیر تهاجمی است (پوست سوراخ یا بریده نمی شود) و از آن برای درمان سنگ کلیه ای استفاده می شود که خیلی بزرگ است و نمی تواند از مجرای ادراری عبور کند. لیتوتریپسی با فرستادن انرژی متمرکز فراصوتی یا امواج شوک به طور مستقیم به سنگ، سنگ کلیه را درمان می کند. محل سنگ کلیه در ابتدا با کمک فلوروسکوپی (یک نوع اشعه ایکس) یا سونوگرافی (امواج صوتی با فرکانس بالا) مشخص می شود.

امواج شوک یک سنگ بزرگ را به سنگ های کوچک تر تقسیم می کنند که می توانند از مجرای ادراری راحت تر عبور کنند. لیتوتریپسی به افراد با نوع خاصی از سنگ کلیه در سیستم ادراری اجازه می دهد تا از داشتن جراحی تهاجمی برای برداشتن سنگ بپرهیزند. برای استفاده از امواج، پزشک باید قادر به مشاهده سنگ با اشعه ایکس یا سونوگرافی باشد.


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]