بیماری پیرونی

چهارشنبه 20 اسفند 1399
20:37
آوا بهاری

بیماری پیرونی چیست؟


بیماری پیرونی یک بیماری غیرسرطانی ناشی از رشد بافت اسکار فیبری در داخل آلت تناسلی مرد است که باعث کج شدگی و دردناک شدن آلت به هنگام نعوظ می شود. آلت ها از نظر شکل و اندازه متفاوت هستند و کجی آلت به هنگام نعوظ لزوماً دلیلی بر نگرانی نیست. اما بیماری پیرونی در برخی از مردان باعث انحنا یا درد قابل توجه آلت می شود. این بیماری می تواند مرد را از برقراری رابطه جنسی بر حذر دارد یا ممکن است داشتن یا حفظ نعوظ را برای وی دشوار سازد و به عبارتی باعث اختلال در نعوظ شود.

بیماری پیرونی به ندرت به خودی خود برطرف می شود و در بیشتر مردان مبتلا به این بیماری؛ وضعیت به همان روال ادامه می یابد یا حتی وخیم تر می شود. درمان به موقع این بیماری بلافاصله پس از ایجاد آن ممکن است باعث ممانعت از بدتر شدن یا حتی بهبود علائم آن گردد. حتی اگر مدتی از ابتلا به این بیماری گذشته باشد، درمان ممکن است به بهبود علائم آزار دهنده، مانند درد، کجی و کوتاه شدن آلت تناسلی کمک کند. همچنین بیماری پیرونی در بسیاری از مردان باعث ایجاد استرس و اضطراب می شود. کوتاه شدن آلت تناسلی نیز یکی دیگر از نگرانی های رایج این افراد است.


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]