فلورایدتراپی

چهارشنبه 31 فروردين 1401
19:53
آوا بهاری

فلورایدتراپی دندان چیست؟


پیشگیری از به وجود حفره ها بهتر از درمان آنها، به ویژه در کودکان است. حفره دندان یک بیماری مزمن است که کودکان و بزرگسالان را در سراسر جهان درگیر خود می کند. متخصصان دندانپزشک می توانند از ایمن ترین روش موجود برای جلوگیری از حفره از طریق فلورایدتراپی استفاده کنند.فلورایدتراپی برای کودکان بسیار مهم است زیرا می تواند باعث محکم و مقاوم شدن دندان ها در برابر اسیدها شود و تا سال ها از دندان ها محافظت کند. فلوراید نه تنها خطر ایجاد حفره را کاهش می دهد، بلکه می تواند علائم اولیه پوسیدگی دندان را نیز کاملا برطرف کند. بنابراین هر والدینی که نگران سلامتی دندان و دهان فرزند خود است، باید اطمینان حاصل کنند که فرزندشان در اسرع وقت تحت درمان فلوراید در حضور متخصص اطفال قرار بگیرد.اولین ویزیت دندانپزشکی کودک باید حداکثر تا زمان اولین تولد کودک یعنی یک سالگی برنامه ریزی شود. اگر کودک شما دارای دندان های شیری است، زمان خوبی برای تنظیم اولین قرار ملاقات با دندانپزشک اطفال است.

با برنامه ریزی اولین ویزیت دندانپزشکی فرزند خود، این امکان را برای کودک ایجاد می کنید که بتواند عادات خوب دهان و دندان مانند مسواک و … را همراه با رابطه مثبت با دندانپزشک اطفال بدست بیاورد.درمان فلورایدتراپی کودکان می تواند با تقویت مینای دندان به جلوگیری از حفره دندان کمک کند و همچنین ممکن است حفره هایی را که ممکن است شروع به شکل گیری کرده اند را درمان کند. کودک شما هنگام فلوراید تراپی هیچ گونه استرس یا اضطرابی را تجربه نمی کند زیرا درمانی بدون درد و سریع است. دندانپزشک لایه نازکی از فلوراید را روی دندان های کودک قرار می دهد که اغلب طعم مطبوعی دارد. کودک شما تا 30 دقیقه بعد از درمان از خوردن یا نوشیدن هر چیزی باید خودداری کند.فلوراید یک ماده معدنی طبیعی است که دندان ها را قوی تر می کند و از ایجاد حفره جلوگیری می کند. فلوراید تراپی یک درمان ضروری برای بهداشت دهان و دندان بشمار می رود. فلوراید از مینای دندان (لایه محافظ بیرونی هر دندان) پشتیبانی و محافظت می کند و با باکتری هایی که به دندان ها و لثه ها آسیب می رسانند؛ مبارزه می کند.



[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]